قوانین و مقررات فروشگاه آنلاین میگروس

تمامی قوانین و مقررات وب‌سایت میگروس ایران بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده می‌‌باشد؛ از همین روی تمامی کاربران سایت ملزم به رعایت قوانین مرتبط با حقوق کاربران می‌باشند.
تیم میگروس ایران در صورت نیاز اختیار دارد با توجه به اوضاع جاری کشور و قوانین کسب و کار، هر قسمت از  قوانین مربوطه را تغییر داده و کاربران سایت با پذیرش فرآیند ثبت‌نام، موافقت خود را با این تغییرات اعلام می‌کنند.

شرایط و قوانین ثبت سفارشات

 قیمت‌های میگروس ایران همواره به روز می‌باشند؛ از این روی نیازی به استعلام قیمت و موجودی نمی‌باشد.
بعد از ورود به‌ حساب کاربری و تکمیل فرآیند انتخاب کالاهای موردنظر، فرآیند ثبت خرید و اتمام پرداخت کالا آغاز می‌شود.
اگر قبل از ورود به‌ حساب کاربری در سایت میگروس ایران، محصولات خود را به سبد خرید اضافه کرده باشید، نیاز است که در فرآیند ورود به سایت با انتخاب کردن نام کاربری و رمز عبور صحیح، به سایت وارد ‏‌شوید. همینطور اگر در سایت میگروس جلفا عضو نیستید، می‌‏‏توانید به‌ آسانی در قسمت ثبت‌نام، اقدام به عضویت نمایید.
با ورود به سایت اجازه ثبت سفارش خود را پیدا می‌کنید. پس از تکمیل فرآیند خرید، سفارش شما ثبت می‌‌شود و همکاران ما در سریع‌ترین زمان آن را پردازش و رسیدگی می‌نمایند.

 نکته 1:
قابلیت خرید بدون ثبت نام در سایت وجود ندارد، بنابراین فقط لازم است مراحل ثبت‌نام و ورود به حساب کاربری را انجام داده، تا بتوانید ثبت سفارش نمایید.

 نکته 2:
ثبت سفارش و پرداخت وجه ملزم به ‌روش اینترنتی می‌باشد. هیچگونه پرداختی به صورت تلفنی یا از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت نمی‌گیرد.

نکته 3:

در صورتی که قیمت کالایی با قیمت روز بازار اختلاف زیادی داشته باشد و یا از طرف تیم میگروس ایران در فرآیند قیمت‌گذاری خطایی رخ داده باشد؛ مجموعه میگروس حق لغو خرید و استرداد وجه به مشتری را دارد.

نکته 4:

در راستا پیروی از قوانین جمهوری اسلامی ایران و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، در مورد کالاهای مصرفی مورد نیاز اکثریت مردم؛ در صورت مشاهده سفارش‌های غیر متعارف با تعداد بالا، حق لغو سفارش برای فروشگاه اینترنتی میگروس محفوظ است.

 نکته 5:
 بر اساس قوانین مجموعه میگروس ایران، برای سفارشات بیشتر از 3 کیلوگرم، متناسب با وزن کالا “هزینه حمل و نقل” از مشتری اخذ خواهد شد.

نکته 6:

 خریدار موظف است محصولات را بر اساس توضیحات مندرج مربوطه مورد استفاده قرار دهد. در صورت عدم رعایت شیوه مصرف و ایجاد هر گونه خسارت یا آسیب، فروشگاه میگروس هیچگونه مسئولیتی ندارد.

نکته 7:

 اگر استفاده غیرقانونی و بیش از حد از کدهای تخفیف مشاهده شود، تیم میگروس موظف به ارسال اولین سفارش است و مابقی سفارشات به صوت خودکار لغو می‌گردند.

نکته 8: 

همه سفارش‌ها توسط اداره پست جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرند، در صورت بروز و مشاهده هر گونه آسیب فیزیکی در بسته‌بندی، از دریافت مرسوله اجتناب فرمایید.
نکته 9:
قابلیت لغو و تغییر سفارش، تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش امکان پذیر است. اگر پس از بازه زمانی ذکر شده فوق، کاربر تصمیم به لغو سفارش داشته باشد، باید در زمان تحویل سفارش، مرسوله را برگشت زده و پس از رسیدن مرسوله و تایید مجموعه میگروس، بازگشت وجه قابل انجام است.

مقررات ارسال کالا و هزینه‌های مربوطه

ثبت خرید در فروشگاه آنلاین میگروس ایران در همه ساعات شبانه‌روز و  به صورت همیشگی قابل انجام است . ارسال مرسوله سفارشی نیز در همه ایام به غیر از تعطیلات رسمی انجام می‌گیرد.

  • همه سفارشات به وسیله پست پیشتاز ارسال شده و در بازه زمانی 4 الی 7 روز کاری به دست سفارش‌دهنده خواهد رسید.
  • توجه فرمایید، سفارشاتی که پس از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه انجام پذیرند، روز شنبه پردازش و ارسال خواهند شد.
  • در ایام خاص همانند جشنواره‌ یا روزهای آخر سال به دلیل تعداد بالای سفارش‌ها، با توجه به روش سفارش و محل دریافت کالا، زمان ارسال متفاوت است.
  • اگر خرید شما بیشتر از 500 هزار تومان باشد، هزینه ارسال رایگان می‌باشد.
  •  سفارشات کمتر از 500 هزار تومان هزینه‌ای معادل 39 هزار تومان برای مشتری دارد.

شرایط و ضوابط مرجوعی کالا

بر اساس قوانین تجارت الکترونیکی، سفارش‌دهنده باید حداقل هفت روز کاری زمان ‌برای بازگشت (‌حق مرجوعی) از خرید خود، بدون مشمول شدن از هرگونه جریمه‌ای را داشته باشد.
فقط هزینه باز پس فرستادن محصول به عهده مشتری می‌باشد.

 

شروع فرآیند مرجوعی کالا به این ترتیب خواهد بود:

الف: درصورت فروش محصول، از تاریخ دریافت محصول به وسیله سفارش‌دهنده

تبصره ۱:  حق انصراف از خرید و درخواست برای مرجوعی به محصولی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد.
هر گونه دخل و تصرف یا تغییر از جمله باز کردن پلمپ اولیه، بسته‌بندی مربوطه و… امتیاز مرجوعی کالا را از بین خواهد برد.
هم‌چنین اگر محصولی با هدیه فروخته‌ شده باشد، حتما باید هدیه آن نیز مرجوع شود.

تبصره ۲:  بر اساس قوانین تجارت جمهوری اسلامی ایران، فروشنده کالا می‌تواند کالا یا خدماتی، مانند آنچه را که به مصرف‌کننده قول داده است ارائه نماید؛ در صورتی که آن را قبل از خرید یا در حین انجام فرآیند خرید اعلام کرده باشد.

تبصره ۳:  در موارد زیر نهایت طی ۲۴ ساعت پس از دریافت مرسوله توسط مشتری، باید به مجموعه فروش میگروس اطلاع داده شود تا خریدار مشمول امتیاز مرجوعی کالا شود:

۱-  خسارتی بر اثر حمل‌ونقل در کالا رخ داده باشد. در صورت تائید موضوع، شرکت حمل‌کننده کالا موظف است مسئولیت جبران خسارت بپذیرد. مرجوعی کالا در شرایطی صورت می‌پذیرد که بسته‌بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ‌گونه خسارتی به آن وارد نشده باشد؛ در غیر این صورت امکان مرجوعی از بین میرود.

۲-  در صورتی که محصول خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات مندرج در وب‌سایت مغایرت داشته باشد؛ مشتری موظف است از باز کردن بسته خودداری نماید و با مجموعه میگروس برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرد.

تبصره ۴:  در موارد زیر پس از گذشت ۷ روز از دریافت کالا، باید به تیم میگروس جلفا اطلاع داده شود تا مشمول قوانین عودت کالا شود:

۱-  در صورتی که کالای خریداری شده نقص یا مشکل فنی داشته باشد. مرجوعی زمانی انجام می‌گیرد که بسته‌بندی کالا به شکل صحیح حفظ شده باشد و هیچ‌گونه آسیبی بر آن متحمل نشده باشد. در غیر این صورت قابلیت بازگشت وجود ندارد.

ب) حق بازگشت سفارش دهنده در موارد و محصولات خاص

۱-محصولاتی مانند مواد خوراکی و فاسد‌شدنی، قابلیت مرجوعی ندارند.

۲- محصولات بهداشتی و آرایشی به سبب رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی، شامل فرصت آزمایش یک هفته‌ای نیستند.

شیوه مرجوع کردن کالاها و عودت وجه به مشتری

لطفاً قبل از هر گونه عملی با پشتیبانی میگروس ایران تماس گرفته شود.

 –ضروری است که مشتری، عکس محصول خریداری شده را قبل از مرجوع کردن، از طریق چت آنلاین برای مجموعه میگروس ارسال نموده و پس از تایید خرابی یا مشکل دار بودن کالا توسط کارشناس تیم، اقدام به مرجوعی نماید.

–حتما کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود قرار داده شده باشد و به خوبی بسته‌بندی و سپس ارسال شود.

–رسید پستی و فاکتور خرید کالا نیز ارسال شوند.

– هزینه‌ مرجوعی کالا به غیر از پست پیشتاز، وظیفه سفارش دهنده است.

-رسید پرداخت هزینه پستی و شماره حساب بانکی به نام سفارش‌دهنده را به همراه کالای بازگشتی، باید برای میگروس ارسال شده باشد تا در اسرع وقت نسبت به بازگشت وجه و هزینه پستی اقدام شود.

شرایط رهگیری سفارشات

پس از اتمام فرآیند خرید و تحویل کد رهگیری توسط پست به میگروس ایران، پیامک اطلاع‌رسانی برای شما ارسال می‌شود. همینطور با رفتن به وب‌سایت میگروس ایران و ورود به حساب کاربری خودتان، می‌توانید کد رهگیری مربوط به سفارش را مشاهده کنید. در صورتی که پیامک اطلاع‌رسانی برای سفارش مرسوله پستی به دست‌تان نرسیده است، برای پیگیری با پشتیبانی میگروس تماس بگیرید.

آموزش رهگیری مرسوله پستی  :

  1. وارد وب سایت رسمی اداره پست جمهوری اسلامی ایران به آدرس  https://tracking.post.ir/ شوید.
  2. در صفحه بارگذاری شده، سریال مرسوله ارسالی توسط میگروس وارد نمایید.

در نهایت اطلاعات مرسوله قابل مشاهده خواهد بود.

 حفظ حریم خصوصی کاربران سایت

صیانت از حریم خصوصی کاربران سایت برای مجموعه میگروس از اهمیت والایی برخوردار است. بدین جهت این شرکت  موظف است تا در راستا حفظ حریم خصوصی کاربران نهایت تلاش خود را کرده و از هر بستر و تکنولوژی جدیدی در راستای ایجاد ساز و کاری امن برای تجارت الکترونیک استفاده کند. از همین روی جهت فرآیند خرید، ثبت سفارش و پیگیر‌ی‌های آتی برای ارسال، طبق قوانین و مقررات ذکر شده در سایت، اطلاعاتی از کاربران اخذ خواهد شد.

همه اطلاعاتی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها پل ارتباطی میگروس با سفارش‌دهنده کالا است؛ از همین روی‌ تمامی مکاتبات از همین طریق انجام می‌گیرد. به همین خاطر لطفا در وارد کردن صحیح و صادقانه اطلاعات و مشخصات خود کوشا باشید.
حفظ و نگهداری از رمز عبور وظیفه کاربران سایت است، پس پسورد خود را در اختیار افراد ثالث قرار ندهید.

ثبت و دسته‌بندی همه اطلاعات دریافت شده از سایت به‌صورت محرمانه نزد میگروس ایران باقی‌ می‌ماند. موارد ذکر شده در اختیار هیچ سازمان و یا فرد حقیقی یا حقوقی قرار داده نمی‌شود.

تیم میگروس ایران اجازه ویرایش نقد، نظر یا محتوا کاربران سایت را بر اساس ضوابط و مقررات دارد. همینطور اگر محتوا ارسال شده توسط کاربر مشمول قوانین مصادیق محتوا مجرمانه باشد، می تواند از اطلاعات موجود کاربر برای پیگیری قضایی استفاده کند.

حقوق مالکیت مادی و معنوی محتوا‌های مرتبط با میگروس ایران

حق تکثیر، اجرا و توزیع آثار تحت قانون حمایت از حقوق مؤلف قرار دارد. به همین جهت هر گونه کپی و استفاده از محتوا میگروس از جمله عکس، فیلم، محتوا متنی و … تنها با ذکر منبع، قانونی می‌باشد.