وبلاگ

میگروس ترکیه یا میگروس ایران ! معرفی و خرید آنلاین 1403

میگروس ترکیه و ایران

احتمالا در میان فروشگاه‌های مطرح جهان تاکنون نام میگروس را شنیده‌ باشید؛ فروشگاه‌های زنجیره‌ای میگروس در تمام ترکیه دارای شعب می‌باشند. بسیاری از ایرانی‌ها در سفرهای خارجی خود به ترکیه از این فروشگاه‌ها و محیط‌های رفاهی مربوط به آن بازدید کرده‌اند و تجربه‌ای لذت بخش دارند.
یکی از دلایلی که باعث محبوبیت میگروس در جهان گردید، وب سایت این تیم و شروع کسب و کار آنلاین با فروش محصولات خود در سراسر جهان بود.
در این مقاله قصد داریم اول کمی درباره تاریخچه فروشگا‌ه ‌های میگروس ترکیه توضیح بدهیم و سپس شما را با مزایا خرید از فروشگاه اینترنتی و مجموعه میگروس ایران آشنا کنیم.

فروشگاه میگروس ترکیه | تاریخچه میگروس

میگروس نام سلسله فروشگاه‌های معروف ترکیه‌ای است که آوازه کیفیت و خدمات آن در سراسر جهان پیچیده است.
شاید برای‌تان جالب باشد که دقیقا چه کالاهایی در میگروس به فروش میرسد؟ خب کوتاه بگوییم، در میگروس همه چیز خواهید یافت. انواع محصولات خوراکی، بهداشتی، آرایشی، تفریح و سرگرمی، اسباب‌بازی، لوازم تحریر، مد و پوشاک و… در میگروس ترکیه موجود است.
میگروس در شروع کار فقط یک سوپر مارکت بزرگ و معمولی بود، اما با همت و تدبیر مدیران این تیم و همینطور کمک‌های شهردار استانبول در زمان نه چندان زیادی در سراسر ترکیه گسترش پیدا کرد و حالت زنجیره‌ای به خود گرفت.

برند میگروس ترکیه چگونه فعالیت می‌کند؟

سرویس‌های فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای میگروس هم حضوری و هم آنلاین صورت می‌پذیرد. بهتر است بدانید که مراکز خرید میگروس حدود 200 میلیون مصرف کننده دارند و از اعتبار و شهرت عالی در ترکیه و جهان برخوردار هستند؛ در حال حاضر بیشترین سهم از فروش میگروس به صورت آنلاین و جهانی می‌باشد.

چرا باید اینترنتی خرید کنیم ؟ مزایا خرید اینترنتی از میگروس

خرید محصولات مورد نیاز به صورت آنلاین مزایا زیادی می تواند برای‌تان داشته باشد؛ شاید برای شما هم سوال باشد که چرا اینقدر خرید آنلاین رشد کرده و مردم به دنبال خرید اینترنتی بیشتر از همیشه هستند.
برخی از مزایا خرید آنلاین به این صورت می باشند:

  •  خرید بی دردسر و فوری:

سهولت در خرید آنلاین بهترین مزیت آن می‎باشد؛ فرض کنید در تعطیلات یا نیمه شب قصد خرید داشته باشید، خب کدام فروشگاه حضوری می‌تواند به شما ارائه خدمت کند؟!

  •  خرید با قیمت مناسب و تخفیف

بسیاری از سایت‌های فروش آنلاین از جمله میگروس تخفیف‌های فصلی خاصی دارند که می‌توانید کالاها را گاها
تا نصف قیمت هم خریداری کنید؛ از طرفی به دلیل نبود واسط و تامین کالا به صورت مستقیم از تولید‌کننده، معمولا فروشگاه‌های اینترنتی قیمت خوبی دارند.

  •  قیمت‌ها را مقایسه کنید و بهترین را بیابید !

در سایت میگروس یا هر فروشگاه آنلاینی به راحت می‌توانید به لیست شفاف قیمت‌ها دست بیابید و با مقایسه آن با دیگر وب‌سایت‌های ارائه دهنده همان محصول، ارزان‌ترین فروشنده را پیدا کنید.

  •  خرید آسوده با حفظ حریم خصوصی

شاید دوست نداشته باشید بعضی از محصولات مانند وسایل بهداشتی و آرایشی را در فضا عمومی خریداری کنید، و از این بابت احساس شرم کنید.
در این صورت خرید آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی مانند میگروس یک امتیاز مثبت دیگر برای شما می ‎باشند.

  • تصمیم‌ گیری بهتر در خرید آنلاین

در خرید حضوری شما باید تمام وقت و کار خود را تعطیل کنید تا برای خرید راهی فروشگاه یا بازار مربوطه شوید. بسیاری از مردم این تردد و اضطراب در هنگام خرید را دوست ندارند؛ آنها بیشتر تمایل دارند با حفظ آرامش و دوری از فشار‌ها و تکنیک‌های روان‌شناسی فروشنده، اقدام به یک خرید مناسب کنند. 

میگروس ترکیه و ایران

از کجا یک فروشگاه آنلاین خوب پیدا کنیم ؟

حالا که با مزایا خرید کالا به صورت اینترنتی آشنا شدید، شاید برای‌تان سوال باشد که از کجا و چطور یک فروشگاه آنلاین که  کفیت خوب و قیمت‌های مناسب دارد پیدا کنیم؟! اصلا ملاک‌ها و معیار‌های یک فروشگاه آنلاین خوب کدام‌ها هستند؟

ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی

یک فروشگاه آنلاین باید چند ویژگی اساسی داشته باشد تا بر اساس آن تجربه یک خرید عالی را برای شما به ارمغان بیاورد.
از مهمترین این ویژگی ها:

  • فروشگاه اینترنتی قانونی و معتبر باشد

روزانه تعدادی از مردم به دلیل اینکه در دام فروشگاه‌های غیر مجاز یا کلاهبرداری افتاده‌اند، مال خود را از دست می‌دهند. ضروری است که فروشگاه محل خرید شما، دارای نماد تجارت الکترونیک(اینماد) باشد.

  • کالاهای اوریجینال و با کیفیت ارائه دهد

اگر دوست دارید کالاهای روز دنیا را در دست داشته باشید، باید یک سایت پیدا کنید که به صورت مستقیم با بازار خارج در ارتباط است و محصولات اصل خارجی را برای شما تامین می‌کند. خیلی‌ از وب‌سایت‌ها امروزه ادعا محصولات خارجی دارند که متاسفانه بسیاری از آنها فقط بازار گرمی می‌باشند.

  • محصولات قیمت مناسب داشته باشند

باید یک بستر فروش آنلاین پیدا کنید که در کنار کیفیت مطلوب محصولات، دارای قیمت‌گذاری منصفانه باشد.
که البته کار سختی نیست؛ با مقایسه قیمت محصولات سایت مورد نظر با سایت‌های مشابه می‌توانید به بررسی قیمت‌گذاری وب سایت مربوطه بپردازید.

با میگروس ایران آشنا شوید | فروشگاه میگروس ایران

فروشگاه میگروس ایران با سابقه طولانی که در ارائه محصولات با کیفیت و اوریجینال خارجی دارد توانسته یک شهرت عالی برای خود رقم بزند. میگروس ایران (میگروس جلفا) تمرکز اصلی خود را بر ارائه محصولات اصل و مشتری مداری قرار داده است. در فروشگاه آنلاین میگروس ایران شما می توانید انواع نیاز‌های خود را تامین کنید؛ این فروشگاه در ارائه محصولات خوراکی و تغذیه، بهداشتی و مراقبتی، شوینده و… فعالیت می‌کند.
در ادامه به معرفی مهم‌ترین محصولات فروشگاه میگروس ایران خواهیم پرداخت.

میگروس ایران

خرید محصولات غذایی در میگروس ایران

سایت میگروس ایران باکیفیت‌ترین خوراکی‌ها را با برندترین  تولید‌کنندگان جهانی آن ارائه می‌دهد.

روزانه فروشگاه آنلاین میگروس ایران لیستی از بهترین محصولات غذایی را با مناسب‌ترین قیمت به شما پیشنهاد می‌دهد.
شاید تاکنون تصاویر تبلیغات بسیاری از نوشیدنی‌ها یا خوراکی‌های برند‌های مطرح جهان را دیده باشید اما برای تهیه آنها در ایران حسرت خورده باشید؛ مژده به شما که فروشگاه میگروس جلفا با وارد کردن مستقیم خوراکی‌های اصل خارجی نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

مدرن‌ترین و خوشمز‌ه‌ترین پاستا‌ و ماکارونی‌های بازار در میگروس موجود است. امروزه خیلی از ایرانی‌ها برای شارژ شدن در اول صبح یا هنگام تمرکز از قهوه یا کافی میکس استفاده می‌کنند، برای تهیه این نوشیدنی‌ها یا خرید انواع چای و دمنوش هم میگروس جلفا پیشنهادات شگفت‌ انگیزی برای شما دارد.

خیلی از ما به دلیل مشغولیت داشتن و کمبود وقت، انرژی و زمان آشپزی کردن را نداریم؛ از همین روی در وب‌سایت فروشگاهی میگروس می‌توانید بسیاری غذاهای آماده و فست فودی پیدا کنید. هر چه زودتر ساندویچ خوشمزه آماده خودتان را در میگروس سفارش دهید.

درباره طعم و عطر غذا چطور فکر می‌کنید؟ دوست دارید با چاشنی و سس‌های مخصوص طعم غذاهای خود را دگرگون کنید ؟! میگروس مجموعه از انواع طعم دهنده، سس، چاشنی را با تخفیف‌های ویژه برای شما آماده کرده است.

میگروس ایران

سفارش محصولات مراقبتی و بهداشتی در میگروس

خودتان بهتر می‌دانید که برای خرید کالاهای مراقبتی و بهداشتی نمی شود به هر کسی اعتماد کرد !
از طرفی معمولا این محصولات قیمت بالایی دارند و اگر محصول خریداری شده مطابق با نیاز شما نباشد، پول زیادی هدر خواهید داد.


مسئله دیگر مربوط به اصلی بودن و سالم بودن محصولات بهداشتی و مراقبتی می‌باشد؛ گاها پیش آمده مثلا لوسیون مراقبت پوستی در بازار به فروش می‌رسیده که کاملا زیرزمینی تولید شده بود، به همین دلیل برای بسیاری از مصرف کنندگان عارضه‌های پوستی به وجود آمده بود.
پس باید یک فروشنده امین پیدا کنید که محصولات شما را مستقیم از تولید‌کننده اصلی با بهترین کیفیت ممکن به دست شما برساند.

میگروس ایران

تیم میگروس ایران برای تضمین کیفیت و اصالت محصولات خود به شما تضمین می‌دهد و آماده است در هر زمان و هر قدم از فرآیند سفارش که تردیدی برای اصالت کالا برای مشتری به وقوع پیوست، مشاوره و راهنمایی ‌های مربوطه را انجام داده و در صورت صحت موضوع، محصول مذکور را عودت دهد.

برای خرید محصولات بهداشتی و مراقبتی چه آپشن‌هایی در میگروس دارید ؟! تبریک به شما می‌گویم، از این بابت دست شما بسیار باز است.

در دسته‌بندی محصولات مراقبتی  می توانید انواع کرم و نرم کننده پوست و صورت، مراقبت پوست کودک مانند لوسیون کودک و نوزاد در میگروس به فروش می‌رسد.
اگر از عرق کردن بدن‌ و بوی مشمئر کننده آن خسته شدید حتما سری به ضد تعریق‌های میگروس بزنید.

طبیعی است که با افزایش سن یا به دلیل مسائل وراثتی چین و چروک‌هایی در صورت پیدا می‌شود. همین‌طور اگر نوجوانی هستید که در سن بلوغ قرار دارید و از جوش و آکنه‌های صورت خسته شد‌ه‌اید؛ در همین راستا انواع ضدجوش، آبرسان پوست، ضد چروک، ترمیم کننده و بازسازی کننده پوست با بهترین تولید‌کنندگان آن در میگروس به فروش می‌رسد.

به بهداشت شخصی خود بسیار اهمین می‌دهید؟ میگروس اینجا هم در کنار شماست؛ در محصولات بهداشتی می توانید انواع پد و دستمال‌کاغذی‌های مخصوص، بهداشت بانوان و … را با برند اعلا تهیه کنید.

میگروس ایران

خرید آنلاین محصولات شوینده با میگروس ایران

با استفاده از کالاهای شوینده و پاک‌کننده میگروس یک قدم در نظافت از همه جلو بیفتید.
همه ما ایرانی‌ها به تمیز بودن خانه، فرش، ماشین، لباس و… اهمیت می‌دهیم و از این در جهان شهره هستیم.
از همین روی سایت اینترنتی میگروس جلفا اقدام به تامین انواع محصولات خوشبو کننده و تمیز کننده با تخفیف‌های ویژه برای شما هموطنان کرده است.

در این اوضاع سخت اقتصادی اگر مالک یک لباس‌شویی یا ظرف‌شویی هستید می‌طلبد اقداماتی جهت مراقبت از آنها به عمل آورید. در دسته‌بندی فروشگاه میگروس ایران می‌توانید محصولاتی مانند جرم‌گیر ماشین ظرفشویی یا یا قرص ماشین لباس شویی پیدا کنید؛ استفاده از این کالاهای شوینده و محافظتی به طول عمر وسایل شما و قدرت تمیز‌کنندگی آنها می‌افزاید.
دماغ‌های ما هم حق دارند از بو‌های خوش متمتع شوند! با خرید محصولات خوشبوکننده ماشین، توالت، و هوا بوی خوش را در اطراف خود داشته باشید.

نظافت سبب جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها می‌شود؛ پس ضروری است به طور مداوم سرویس‌های بهداشتی را ضد عفونی کنید، از مرغوب ترین صابون‌ها یا مایع‌ دستشویی برای شستشو روزانه استفاده کنید و همینطور در ایام شیوع بیماری‌های جمعی مدام به ضدعفونی کردن دست خود بپردازید.
فروشگاه میگروس ایران پر است از محصولات ضدعفونی کننده دست و محیط؛ پس هر چه سریع‌تر میکروب‌ها را فراری دهید!

چرا باید از میگروس خرید کنیم ؟ | بهترین فروشگاه اینترنتی

خب قبل‌تر در مقاله اشاره کردیم که یک فروشگاه آنلاین باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. حالا قصد داریم شما را با اصلی‌ترین مزایا ثبت سفارش آنلاین در میگروس ایران آشنا کنیم.

  • بهترین قیمت‌های بازار اینترنتی

صادقانه بگوییم که همه ما به دنبال ارزان‌ترین فروشنده هستیم( البته به کیفیت هم اهمیت می‌دهیم!) تیم میگروس به دلیل تامین محصولات خود به صورت مستقیم و دست اول از تولید‌کننده قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به بقیه بازار دارد.

  • تخفیف‌های فصلی و خاص در میگروس جلفا

یکی از مهم‌ترین امتیاز یک سایت فروش آنلاین دارا بودن تخفیف‌های خاص و فصلی (مانند تخفیف زمستانه، تخفیف نوروزی، بلک فرای‌دی و…) می باشد؛ بسیاری از هموطنان ما ممکن است فعلا قدرت خرید محصولی را نداشته باشند و منتظر یک فرصت خوب برای خرید بمانند.
شما از این صفحه می ‌توانید به طور مداوم لیست آخرین محصولات میگروس را مشاهده کنید و در صورت اعلام هرگونه تخفیف، اولین فرد باشید که از آن مطلع می‌شود.

  • امنیت و اعتماد 

به راحتی و با یک کلیک ثبت سفارش کنید و نگران هیچ چیز نباشید. گروه میگروس مجوز‌های مربوط به کسب و کار آنلاین را دارا می‌باشد.

  • پشتیبانی از مرجوعی کالا

میگروس ایران همواره در تلاش برای صیانت از حقوق مشتریان خود می‌باشد. از همین روی در صورت نارضایتی از محصول ارسال شده می ‌توانید در محدوده مقررات مرجوعی کالا، اقدام به بازگردانی محصول کنید.
در این صفحه شرایط و مقررات میگروس و ضوابط مرجوعی کالا را مطالعه کنید.

  • کیفیت بالا و محصولات اصل

در خرید محصولات مخصوصا لوازم بهداشتی یا کالاهای خارجی همواره باید دقت کرد. بسیاری از فروشندگان جنس تقلب را به شما میفروشند! اما با میگروس اطمینان دارید که اصل محصولی که در کارخانه تولید شده است به دست شما خواهد رسید.

کلام آخر

در این مقاله به طور جامع درباره نحوه پیدایش فروشگاه‌های میگروس، ویژگی‌های یک فروشگاه آنلاین ممتاز صحبت کردیم؛ همینطور شما را برند میگروس ایران به طور مفصل آشنا کردیم.
بهترین توصیه برای محک چیزی تجربه کردن آن می‌باشد.
همین حالا به سایت رسمی میگروس بروید و خودتان از نزدیک انواع دسته‌بندی کالاهای میگروس را ببینید و اگر دوست داشتید خرید کنید.
تیم میگروس ایران همیشه منتظر بازدید‌های قشنگ شما و انتقادات و پیشنهادات شما می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *